درس تکنولوژی های ارتباطی

نگاه زیر چشمی به تکنولوژی های ارتباطی

درس تکنولوژی های ارتباطی

نگاه زیر چشمی به تکنولوژی های ارتباطی

در دوران سوسیالیسم توصیه لنین به جوانانی که از او می پرسیدند چه کار باید بکنند این بود: "آموختن ... آموختن ... آموختن". این توصیه همیشه در برابر چشمان همه بود و بر در و دیوار مدارس نقش بسته بود. به طوری که لطیفه معروفی از این گفته را در شوروری نقل می کردند که از این قرار است:
از مارکس، انگلس و لنین می پرسند که آیا ترجیح می دهند همسری برای خود انتخاب کنند یا معشوقه داشته باشند. مارکس که در مسائل خصوصی تا حدودی محافظه کار بود همانگونه که از اون انتظار میرود میگوید "همسر". ولی انگلس که خوشگذران تر از او بود معشوقه داشتن را انتخاب می کند. در کمال شگفتی لنین می گوید "هر دو" .
چرا؟ آیا در پشت تصویر انقلابی خشکی که از او وجود دارد رگه ای از خوشگذرانی منحط پنهان است؟! نه ! او توضیح می دهد:
"زیرا بدین ترتیب می توانم به همسرم بگویم که پیش معشوقه ام می روم و به معشوقه ام بگویم باید پیش همسرم باشم!"
"و بعد چه می کنی؟"
"یک گوشه ی خلوت پیدا می کنم و می آموزم ... و می آموزم ... و می آموزم"

اسلاوی ژیژک

آخرین مطالب

جلسه سوم

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ | hossein askari | ۰ نظر

در جلسه سوم کلاس تکنولوژی های ارتباطی گزارش کار دانشجویان بررسی شد و نقاط ضعف و قوت یک گزارش خوب بیان شد. همچنین نحوه دسترسی به وبلاگ ها بدون اینکه ادرس ان را داشته باشیم از طریق این دستورالعمل site:blog.ir نیز امکان پذیر است توضیح داده شد.

جواب سوال:اول اینکه اطلاعات ما را جمع میکنند و آنها را دسته بندی می کنند و به شرکتهایی که کالا تولید میکنند میفروشند،دلیل دیگر اینکه  اطلاعات مکانی ما رو جمع می کنند (اطلاعات شخصی ) و به دولتها می فروشند تا ازآنها استفاده ی سیاسی کنند واینطور میتوانند به کل جامعه دست پیدا کنند

یک قسمت از وقت کلاس صرف چگونگی نوشتن گزارش صرف شد که گزارش باید به گونه ای باشد که برای مخاطب جذاب باشد وگزارش های خبری و مهم دنیا به صورت  narative hook  میباشد.

و در پایان کلاس هم به ادامه آموزش تایپ ده انگشتی و پرداختن به حروفی از قبیل ن،ت،ی و ب پرداخته شد. و برای یادگیری بهتر در این خصوص بهترین روش رفتن به سایت می باشد.

  • hossein askari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی