درس تکنولوژی های ارتباطی

نگاه زیر چشمی به تکنولوژی های ارتباطی

درس تکنولوژی های ارتباطی

نگاه زیر چشمی به تکنولوژی های ارتباطی

در دوران سوسیالیسم توصیه لنین به جوانانی که از او می پرسیدند چه کار باید بکنند این بود: "آموختن ... آموختن ... آموختن". این توصیه همیشه در برابر چشمان همه بود و بر در و دیوار مدارس نقش بسته بود. به طوری که لطیفه معروفی از این گفته را در شوروری نقل می کردند که از این قرار است:
از مارکس، انگلس و لنین می پرسند که آیا ترجیح می دهند همسری برای خود انتخاب کنند یا معشوقه داشته باشند. مارکس که در مسائل خصوصی تا حدودی محافظه کار بود همانگونه که از اون انتظار میرود میگوید "همسر". ولی انگلس که خوشگذران تر از او بود معشوقه داشتن را انتخاب می کند. در کمال شگفتی لنین می گوید "هر دو" .
چرا؟ آیا در پشت تصویر انقلابی خشکی که از او وجود دارد رگه ای از خوشگذرانی منحط پنهان است؟! نه ! او توضیح می دهد:
"زیرا بدین ترتیب می توانم به همسرم بگویم که پیش معشوقه ام می روم و به معشوقه ام بگویم باید پیش همسرم باشم!"
"و بعد چه می کنی؟"
"یک گوشه ی خلوت پیدا می کنم و می آموزم ... و می آموزم ... و می آموزم"

اسلاوی ژیژک

آخرین مطالب

جلسه هفتم

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ | hossein askari | ۰ نظر

گزارش جلسه هفتم تکنولوژی های ارتباطی 

در این جلسه ابتدا استاد خود در مورد trello صحبت کردند و گفتند که برای انجام پروژه از ان استفاده می شود و حسن ان این است که میتوانیم در ان تیم برای انجام کار تشکیل بدهیم.

و با اکانت جی میل میتوان در ان عضو شد. و اولین قسمت ان اسمش برد است که ان را پروژه میگوییم و ذیل ان یکسری کار های عمده است که به ان لیست میگوییم و باز برای هرکدام از ان ها یکسری وظایف وجود دارد که کارد میگوییم.

اقای منیری youtube redاین برنامه در مقابل نت فلیکس است و افراد میتوانند درآن فیلم مورد نظر خودشان را ذخیره کنند وبعد تماشا کنندوافراد با دادن ماهیانه 10 دلار میتوانند از قابلیت های این برنامه کاربراستفاده کنند ودر مواردی هم زیر نویس دارد.

ever note: برنامه ای است که افراد میتوانند در آن خاطرات و نوشت های شخصی خود را ذخیره کنند.این قابلیت دا هم دارد که با افراد موجود درسازمان هم که ever note دارند چت کنی در قسمت زیرین ever note گزینه ی+ است که برای گرفتن عکس است و اگر مواردی از داخل گوشی حذف شود میتوانی آن هارا در ever note  داشته باشی و حتی برای دیگر افراد هم بفرستی.

  • hossein askari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی